Rynek startupów i inwestycje ryzykowne.
Jak promować własną firmę?
Aktualnie o sile firmy nie świadczy wyłącznie to jak podchodzi do choćby kwestii jakości czy cen. To naturalnie niesamowicie ważne czynniki, ale prawda jest taka, że nigdy nie można deprecjonować rangi reklamy. Są te branże, w których reklama odgrywa bardzo dużą rolę, są także takie, w których nie odgrywa ona istotnej roli, ale w zasadzie o promocję trzeba dbać! Naturalnie ten tekst jest przede wszystkim adresowany do osób, które mają niewielką firmę, typowo lokalną. W takowym przypadku czymś zbędnym jest choćby to by inwestować fundusze w reklamę ogólnokrajową, zwłaszcza, że to mało realne oraz drogie.
Można powiedzieć, iż w przypadku takiej firmy, która głównie ofertę kieruje do ludzi z tylko jednego miasta, na przykład Białegostoku, najbardziej wskazanym rozwiązaniem są wszelkiej maści media lokalne. Generalnie reklama w lokalnych mediach, przykładowo rozgłośni radiowej czy czasopiśmie, nie jest bardzo droga. Choć nie można tylko ograniczyć promocji do tradycyjnych mediów. Również godne zainteresowania są lokalne portale internetowe, nawet fora dyskusyjne. Weźmy choćby w rachubę tak zwany marketing szeptany. Gdy marketing szeptany jest przeprowadzany przez specjalistów, to efekty są naprawdę dobre.
3. Zajrzyj tutaj
4. Kliknij i zobacz
5. Kliknij